Monday, October 5, 2009

Roslizan = Munafik

Cucunda,


ni la bukti ROSLIZAN ni orang munafik

2 Oktober

12.45pm

Salam Saudara....Kenapa tak hantar email pd saya terus....
Kenapa tak nyatakan siapa saudara....
Beginikah Pengamal Cekak yang BERANI ???? Hanya berani bercakap di belakang (atau memang Datuk saitu Maideen Kartarisa (DSMK) ajar macam tu)..(Apa kena mengena dengan Datuk?)
Saya dah keluar dari PSSCM, apa nak sibuk lagi..Takkan lah takut pd orang yg berada di luar PSSCM????? Apa yang boleh saya buat..saya tak tahu, bodoh dan tak reti buat apa2.....
Lagi pulak saya ni kan askar dah tua dan pencen pulak...
Ikutlah DSMK, jika saudara beranggapan beliau benar, saya tak kisah pun...(Betul ke?)
Nak hina saya pun tak apa, Tahun 2003 pun saya dah biasa dihina oleh seluruh ahli PSSCM, Tahun 1998/99 pun saya dah biasa dituduh penyebar ajaran sesat oleh TLDM...

(kes salah guna kuasa Roslizan dalam TLDM pada ahli2 silat cekak- nnt tok ayah cerita..sabar2..)
Buatlah apa sahaja..Nak masukkan saya dalam lokap pun tak pe...
(cerita salah laku dengan A____ M_____ tak cerita ke?)
Biarlah manusia nak kata apa pada saya..saya tak hairan....
Cukuplah "Allah terima saya sebagai Hambanya dan Nabi Muhammad SAW terima saya sebagai Umat, Guru Yang Mursyid Lagi Sidiq terima saya sebagai Muridnya dan Kedua Ibubapa saya terima saya sebgai anaknya....
Yang lain saya tak kisah... Amin....

Dia kata dia dah keluar PSSCM....10 minit lepas tu...

2 Oktober

12.55 pm

Salam....saya rasa saudara tak payahlah bersusah payah nak cerita seterusnya siapa saya dan segala keburukkan saya..tanya sahaja Sdr Budi ke, Halim Saad atau kalau nak tau lebih, tanya DSMK sendiri kerana dia penyelia saya di UTM Jalan Gurney dan bawa masuk saya sebagai AJK Pusat tahun 2005, mereka boleh cerita segala kelemahan, kebodohan dan keburukkan saya..dan kalau saudara nak tahupun saya boleh cerita sendiri, sejak saya lahir dan masuk silat cekak tahun 1984/85, hinggalah saya mufarakah pada 14 sep 2009. Alhamdu lillah...amin....saya menanti jawapan saudara sekiranya saudara org yang berani kerana benar dan bukan munafik yang membaling batu sembunyi tangan....

Dan dia cakap..dia dah mufarakah dari PSSCM pada 14/9/2009

tapi..hakikatnya pada 18/9/09 ,4:48:08 AM Roslizan tulis plak email pada semua ahli2 PSSCM…

"Selamat Hari Raya Dinda...

Salam. Hasil keputusan Mesy AJK Pusat Khas pd 14 Sep 2009, DatukMaideen akan diistiharkan sebagai Guru Utama pada MAPLB 31 Okt 2009 yg akan datang. Jadi terang2...Tuan Haji Ishak Itam telah dibuang dan diketepikan. Walaupun Datuk pernah berjanji untuk ...tidak akan menjadi
Guru Utama selagi mana Tn Hj Ishak masih ada. Abg terpaksa keluar dari PSSCM dan AJK Pusat. Tak sanggup bersekongkol...Apa nak jadi...Dah abis ke orang Melayu nak menjadi ketua...Siapakah Guru dinda sebenarnya sekarang???"

Kalau dah keluar, kenapa ROSLIZAN nie hantar email pada orang lain pulak? Sapa ganggu sapa? Tok ayah tak terkejut pun dgn berita nie sebenarnya..sebab tau dah. Terbukti, mmg ROSLIZAN ni munafik.

Sekian,

Tok Ayah